Printre brandurile dedicate bărbaților pe care le apreciem se regăsește și Tudor Personal Tailor tocmai pentru grija la detalii de care dă dovadă. Pe 28 octombrie a avut loc lansarea noii colecții Tudor Personal Tailor, în cadrul noului magazin din Floreasca. De această dată reprezentatul echipei Brandixit a fost colegul nostru Sorin Bodescu, pentru că face parte din targetul brandului.
Final Cut
Evenimentul care a sărbătorit lansarea colecției s-a desfășurat în spațiul special amenajat al noului magazin situat pe Calea Floreasca și a debutat cu prezentarea în care au defilat modele purtând noile creații vestimentare. A urmat avanpremiera exclusivă a clipului campaniei a cărui protagonist este talentatul actor Emilian Oprea.
Colecția Final Cut este dinamică, captivantă și bogată în detalii, realizând o analogie firească între producția cinematografică și procesul de croitorie made to measure, punând accentul pe importanța dinamicii indiferent de context și pe relația caracter-vestimentație, personalitate-costum, văzută ca o dialectică ce capătă cu adevărat valoare doar atât timp cât este privită ca un întreg, întotdeauna în continuă mișcare.
Ideea centrală a campaniei, pusă în valoare prin colaborarea cu actorul Emilian Oprea, sugerează dimensiunea real-cinematografică a situațiilor de zi cu zi, căutând răspunsuri pentru un setting vestimentar cât mai versatil, în care poți avea libertate totală de expresie si mișcare.
Colecția Final Cut este disponibilă în cele 4 showroom-uri din București, Cluj și Timișoara, precum și online, începând din noiembrie 2015.
O seară între prieteni
Este revigorant să observi că un eveniment care are ca scop lansarea unei colecții te face să te simți ca într-o ieșire cu prietenii unde poți socializa.
Invitații au fost întâmpinați de Alin Copîndeanu, CEO Tudor.Personal Tailor: „Bun venit în noua noastră casă. Vă mulțumesc mult că sunteti alaturi de noi, cu ajutorul dumneavoastră am reusit să ajungem astăzi unde suntem”.
„Ca și până acum, dumneavoastră vă rămâne doar să vă trăiți viața așa cum vă doriți, iar Tudor se va ocupa de vestimentație, pentru a vă crea atitudinea potrivită, care vă definește personalitatea”, a adăugat Alin Copîndeanu.
Printre invitați s-au numărat atât clienți, cât și parteneri sau admiratori ai brandului, care au urmărit în exclusivitate prezentarea pe podium a noilor creații vestimentare dedicate acestui sezon.
Momentul special de dans, precum și muzica au animat atmosfera, iar invitații, personalităţi din media, din lumea modei şi din mediul de afaceri, s-au bucurat de seara oferită de organizatori şi parteneri, sărbătorind dinamismul colecției #FinalCut până târziu în noapte. Evenimentul a fost realizat în parteneriat cu: Lacerta, Clarks, Leonidas.