Dacă am face un exercițiu simplu și ne-am gândi la trei brand-uri cunoscute, primul lucru care ne-ar veni în minte în relație cu acestea ar fi logo-ul. Noi am făcut acest lucru și, mai mult, am încercat să oferim și răspunsul la întrebarea „De ce este atât de important un logo?”.
Logo-ul este „fața” brand-ului. El introduce compania pe piață și o diferențiază, oferindu-i un loc în mintea consumatorului. Cu cât logo-ul este mai bine gândit și realizat, cu atât acesta poate deschide noi oportunități, contribuind la succesul firmei. Dacă nu v-ați convins încă de utilitatea acestuia, haideți să vedem care sunt motivele pentru care logo-urile proiectate inteligent sunt un element important pentru dezvoltarea companiei.
-
Creativitatea atrage
Prima impresie întotdeauna contează, iar acest lucru este valabil și în momentul interacțiunii cu un nou brand. Aceasta se bazează în mare parte pe logo, prin urmare, reprezentarea acestuia trebuie să fie cât mai potrivită pentru a atrage de la primul contact vizual.
-
Mesajul este transmis mai ușor
Indiferent de vârstă, oamenii sunt atrași de povești. Îmbrăcate frumos, poveștile de brand reprezintă un punct-cheie în transmiterea mesajului. La construirea acestora trebuie să participe toate elementele identitare, cu atât mai mult logo-ul. Cu puțină imaginație și creativitate, el poate spune mai multe decât crezi despre o companie. Simplu, focusat pe mesajul central al brand-ului și prezentat într-un mod ingenios, logo-ul va aduce rezultatele dorite în formarea unei identități vizuale favorabile.
-
Diferențiază compania
Fiecare firmă își dorește să se diferențieze pe piață, iar în era în care abundența de informație este din ce în ce mai evidentă, inteligența și creativitatea trebuie combinate pentru a atrage. Lasă-ți imaginația să zboare și folosește elemente originale care nu au cum să nu stârnească atenția. Oamenii sunt întotdeauna atrași de nou, iar un logo inedit nu va fi lăsat uitării.
-
Câștigă cel mai important element – încrederea
Câți dintre noi nu am cumpărat un produs doar pentru că știam logo-ul companiei? Un logo proiectat inteligent nu doar va atrage atenția, ci, în timp, va rămâne în mintea audienței și va întreține relația de încredere și loialitate dezvoltată de brand cu publicul său țintă. Acesta ajută vizibil în proiectarea unei imagini despre firmă în mintea publicului, fapt ce duce la consolidarea relației de încredere.
Sursă imagine: ibrandstudio.com