Se vehicula, nu de mult, faptul că SEO nu ar (mai) fi un instrument de marketing eficient pentru business-uri, acest lucru fiind cât se poate de neadevărat, iar confirmarea vine tocmai de la nenumăratele business-uri care investesc în servicii de SEO și care se bucură de succes în cadrul motoarelor de căutare.
Fără un conținut de calitate și fără un website bine realizat, SEO nu poate face minuni, așa cum niciun alt instrument de marketing nu poate da rezultate excepționale, dacă este folosit în afara unei strategii de marketing, însă, cu siguranță, reprezintă o metodă de marketing care ar trebui luată în calcul în vederea dezvoltării business-ului, aducând multe beneficii.
-
Crește vizibilitatea și branding-ul business-ului
Oricine deține un business își dorește ca produsele și serviciile pe care le pune la dispoziție clienților săi să fie găsite cu ușurință, așadar, să se afle cât mai sus în clasamentul rezultatelor din motoarele de căutare. Cu toate acestea, nu este suficient doar ca un potențial client să vadă website-ul tău în primele rezultate și să meargă mai departe, dar, de regulă, cineva care caută un anumit produs sau un serviciu, nu se mulțumește doar cu primul set de rezultate; el va schimba keyword-urile, va scrie mai multe cuvinte sau le va reduce sau va schimba ordinea lor. Aici intervine eficiența SEO-ului – prin construirea unui set de keyword-uri conexe, pagina ta va apărea întotdeauna în topul căutărilor, fapt care aduce după sine o componentă psihologică. În acest fel, potențialului client îi va rămâne întipărit în minte website-ul tău sau numele produsului/serviciului pe care îl comercializezi, datorită faptului că îl vede în repetate rânduri în urma căutărilor pe care le face. Așadar, cresc șansele ca website-ul tău să fie vizitat, în detrimentul altora, care nu s-au făcut atât de vizibile.
-
Crește traficul pe website
Cu siguranță, doar simplul fapt că mai mulți oameni îți vizitează website-ul nu se va traduce automat în câștiguri suplimentare, însă, un lucru este cert: la un moment dat, unii dintre acei vizitatori îți va deveni client și, astfel, business-ul tău va crește încet, dar sigur. Dacă deții o firmă mică, cel mai probabil, nu mulți vor ști direct numele sau domeniul website-ului, motiv pentru care SEO este cea mai eficientă metodă de a genera un trafic sporit pe website, prin afișarea website-ului tău în topul căutărilor.
-
Crește credibilitatea în business-ul tău
Acest avantaj vine ca o urmare a celor menționate anterior, întrucât consumatorii își „notează”, involuntar, în minte, rezultatele căutărilor pe care le fac pe internet. În acest sens, faptul că un potențial client îți observă website-ul în lista primelor găsite îi oferă încredere în brandul tău, deoarece consideră că această ierarhie este bazată pe o triere realizată de Google, pe baza relevanței în online. La o primă vedere, ar putea părea ceva superficial, dar când a fost ultima dată când ați navigat până la a 5-a pagină pe Google pentru a alege un produs sau un serviciu? În plus, dacă vă amintiți Paginile Aurii, gândiți-vă la următoarea situație: dacă aveați nevoie de un electrician, în cine aveați mai multă încredere – un specialist care era pe prima pagină sau pe cineva de la pagina 10? În același mod funcționează acum și ierarhia rezultatelor din motoarele de căutare.
-
Are unul dintre cele mai bune ROI-uri în advertising
O problemă pe care mulți antreprenori o au este aceea că nu își doresc să investească foarte mult în promovare sau nu au fondurile suficiente pentru a face acest lucru. Dacă te afli într-una dintre cele două situații, înseamnă că SEO este exact instrumentul de marketing de care ai nevoie – este mai ieftin decât campaniile la TV, în reviste sau outdoor, dar este la fel de eficient.
SEO îți răsplătește firma pentru eforturile de promovare depuse, mai mult decât pot face toate formele de publicitate offline, același lucru putând fi spus și despre aproape toate instrumentele de marketing online. Acest avantaj provine din faptul că SEO îți permite să targetezi oamenii chiar în momentele în care au nevoie de produse sau servicii pe care și firma ta le oferă. În alte cuvinte, produsele și serviciile tale apar în viața potențialilor clienți exact la momentul potrivit – nu atunci când urmăresc serialul favorit la TV, dar nici atunci când citesc o știre în ziar.
În același timp, nici nu trebuie să îi mai convingi că au nevoie de produsul sau serviciul tău, pentru că ei dau de el chiar atunci când caută ceea ce ai tu de oferit. Singurul lucru pe care SEO nu îl poate face direct este acela de a-ți convinge potențialii clienți că firma ta este cea potrivită pentru nevoile lor.
-
Îți oferă o bună cunoaștere a clienților
Google Analytics este un instrument care urmărește traficul de pe website-ul tău, oferindu-ți informații esențiale despre potențialii tăi clienți: cum caută pe internet, ce limbă folosesc pentru căutări, care sunt dispozitivele de pe care inițiază căutarea, în ce regiune trăiesc, zilele și momentele zilei în care sunt cei mai activi pe internet etc. Cu cât mai multe informații, cu atât mai bine pentru business-ul tău, deoarece acestea te vor face să înțelegi profilul clienților tăi și te va face să iei decizii în cunoștință de cauză în legătură cu strategiile firmei tale, atât din domeniul online, cât și din cel offline.
Dacă până acum nu te-ai gândit că SEO îți poate aduce atâtea beneficii pentru business-ul tău, este timpul să iei în calcul varianta apelării la o companie care îți poate oferi servicii de optimizare în motoarele de căutare. Noi suntem aici pentru tine și, dacă te-ai hotărât să îți faci website-ul și afacerea mai vizibile în mediul online, te așteptăm să ne contactezi la 0728.368.189 sau la office@brandixit.ro.
Sursă text: http://firstviewonline.com
Sursă imagine: www.verticalresponse.com