În ziua de astăzi, majoritatea oamenilor au acces la internet, prin diverse dispozitive, precum smartphone, laptop, tableta etc., motiv pentru care o companie care dorește să se dezvolte și să își crească vânzările și numărul de clienți trebuie să își îndrepte atenția către promovarea produselor și serviciilor sale în mediul online.
Dacă ești la început de drum și îți dorești să ai parte de un start promițător, fără să fii nevoit să investești o sumă de bani foarte mare, cel mai indicat este să pornești o campanie Google AdWords. Cei mai mulți oameni caută pe Google informațiile de care au nevoie, în special atunci când doresc să găsească o companie dintr-o anumită zonă, iar cu ajutorul campaniilor de AdWords, afacerea ta poate apărea printre primele rezultate în motoarele de căutare.
Campaniile de Google AdWords oferă rezultate instantanee și mai bune în comparație cu acțiunile de SEO și promovarea pe social media, deoarece acestea din urmă necesită o cantitate substanțială de timp pentru a produce rezultatele așteptate. Mai mult decât atât, marketing-ul în social media și campaniile de SEO nu garantează un trafic regulat pe site-ul companiei tale. Dimpotrivă, Google AdWords este un instrument încercat și testat, care este utilizat de multe startup-uri pentru a genera trafic pe site-ul lor, fapt care duce la creșterea vânzărilor. Mai jos vă prezentăm câteva dintre avantajele utilizării AdWords, care vă vor convinge, cu siguranță, să vă promovați afacerea prin intermediul acestui instrument pus la dispoziție de gigantul Google.
-
Google AdWords este flexibil și măsurabil
Marketing-ul online a evoluat considerabil în ultimii ani, făcând concurență serioasă celui clasic, întrucât este mult mai ușor de monitorizat efectele pe care promovarea pe canalele online le produce. Aici sigur ați spune că un website bine realizat poate atrage mulți potențiali clienți, însă dacă acesta nu se află printre primele rezultate ale căutării, cel mai probabil nu va fi accesat de mulți oameni. AdWords este flexibil și măsurabil, întrucât îți permite să vezi ce merge și ce nu în campania ta, în timp real, și să acționezi în consecință de cauză, astfel încât să fii mulțumit de promovare.
-
Google AdWords este mai rapid decât SEO
În special pentru firmele noi, care abia și-au creat un website, rezultatele oferite de SEO nu pot fi măsurate peste noapte, ci pot trece chiar luni întregi până ca acestea să apară, pentru că există o competiție strânsă și durează destul de mult până ce un website se dovedește a fi de încredere și poate primi un loc „de onoare” printre primele căutări în Google. Prin intermediul unei campanii AdWords, ai posibilitatea de a observa rezultate instantanee, întrucât sistemul PPC (pay-per-click) pe care acesta se bazează este foarte eficient și te poate propulsa printre primele căutări în Google într-un timp record. Mai mult, AdWords poate fi un aliat de nădejde al SEO, întrucât datorită rapidității cu care AdWords oferă rezultate, tu poți monitoriza, în timp util, cele mai bune keyword-uri (care sunt cele mai accesate și se dovedesc a fi profitabile), pe care le poți folosi în pregătirea unei campanii eficiente de SEO.
-
Google AdWords îți permite să targetezi foarte precis mai multe tipuri de public
Dacă ai o mică firmă care oferă servicii la nivel local, targetarea unor publicuri care nu se află în aria ta de comercializare este irelevantă și te poate face să pierzi sume mari de bani. AdWords este un instrument care îți permite să selectezi opțiunile de targetare a publicului dintr-una sau mai multe zone geografice, care sunt de interes pentru tine. În acest fel, te asiguri că niciun leu nu este cheltuit în zadar și că, în mod cert, numărul de clienți și de posibili clienți din zona geografică în care firma ta activează va crește considerabil. Poți, de asemenea, să excluzi anumite locații chiar din proximitatea ta, iar acest lucru va face ca ROI-ul tău să crească datorită diminuării costurilor și targetării cât mai precise.
Pe lângă geo-targeting, așa cum este cunoscută această opțiune despre care am discutat în rândurile de mai sus, AdWords îți permite să îți alegi publicul conform criteriilor demografice și, de asemenea, îți oferă posibilitatea să alegi când vrei să fie difuzat anunțul tău – zilele sau orele la care vrei ca acesta să fie vizibil pentru publicul tău țintă.
Stay tuned! Avem și partea a doua a articolului. Momentan, este la dospit! 🙂