Comunicăm tot mai mult, pe diferite platforme și folosim din ce în ce mai multe aplicații. Scriem cu abrevieri, prescurtări și combinații de română-engleză. În afară de criptarea clasică a fiecărei limbi, în era comunicării online folosim emoticoane. Atunci când vrem să transmitem ceva în scris, adăugăm un cod text care are menirea de a suplini o expresie facială sau chiar de a înlocui limbajul trupului.
Astfel că salvarea vine de la emoticoane. Având în vedere că în scris nu avem și informația suplimentară vitală într-o conversație, mai exact vizualizarea expresiilor, apelăm la acest artificiu modern. Însă atunci când folosim emoticoane, le folosim corect?
Nu o să începem să descriem diferite categorii, ci ne rezumăm la a spune că în comunicarea pe o pagină de brand, spre deosebire de una personală, este bine să utilizăm cu zgârcenie emoticoane. Iar dacă le folosim, le așezăm întotdeauna după punct, niciodată în interiorul frazei sau lipite de cuvinte.
Așa da:
Așa nu:
Folosim emoticoane cu precădere în social media și ușor, ușor s-a transformat într-un adevărat limbaj. Și cum în momentul în care începem să învățăm și să folosim o nouă limbă, este necesar să înțelegem ce spunem, la fel se întâmplă și în cazul unor emoticoane.