Alegerea unui parfum care să te reprezinte, să vorbească de la sine despre tine poate fi, de multe ori, un întreg proces care presupune o anumită stare de spirit și un ambient care să te ajute să pătrunzi în cele mai îndepărtate unghiuri ale propriului Eu, astfel încât să ajungi să te identifici cu o anumită aromă, să te regăsești întru totul în aceasta.
Elysée a venit pe piața românească tocmai pentru a crea o astfel de atmosferă unică, exclusivistă, în care să nu existe niciun element perturbator în momentele căutării parfumului perfect, în timpul acelei stări feerice, în care clientul trebuie să pătrundă pentru a-și căuta ego-ul într-o sticluță de parfum. Creatorii conceptului Elysee nu s-au oprit la înființarea unui singur concept store, ci au continuat să ducă mai departe această pasiune pentru parfumurile de lux și concepția conform căreia un parfum nu este un simplu accesoriu, ci o adevărată operă de artă.
În data de 10 februarie 2016 a mai fost scrisă o filă în povestea de succes a brandului Elysée, prin deschiderea unui nou concept store, Elysée Gallery, cel mai ambițios proiect în domeniul retailului de lux, într-o zonă care nu putea fi aleasă mai bine pentru a reprezenta exclusivitatea brandului – Calea Victoriei nr. 39. Am onorat cu deosebită plăcere invitația de a participa la acest eveniment de deschidere, care a fost cu adevărat special, în concordanță cu valorile pe care Elysée le promovează, iar despre concept store nu putem să spunem decât… Chapeau bas!
Într-un spațiu generos de 400 de metri pătrați se regăsesc 40 de branduri exclusiviste de parfumerie și cosmetică, o cafenea, un loc de joacă pentru copii, un lifestyle corner și o expoziție de artă, toate acestea pentru a oferi clienților o experiență unică de shopping.
Elysée Gallery a fost alegerea principală a 5 case de parfumuri, care au considerat că evenimentul organizat în vederea inaugurării noului concept store reprezintă un prilej ideal pentru a-și prezenta în premieră colecțiile exclusiviste: Bulgari Le Gemme, Van Cleef and Arpels – Collection Extraordinaire, Lalique – Exclusive Collection, Bulgari Eau Parfumee și Parfums de Marly. Mai mult decât atât, Serge Lutens a decis ca parfumurile sale extraordinare să fie prezentate în exclusivitate în România de către brandul Elysée. De asemenea, aprecierea pentru parfumurile fine, de nișă a fost transformată într-o creație unică a bijutierului Marcel Frank – un flacon de poșetă din piele de piton, placat cu aur și pietre prețioase, special realizat pentru Elysée.
La evenimentul de lansare a Elysée Gallery au fost prezenți peste 200 de clienți, reprezentanți mass-media, precum și personalități îndrăgite din România. Atmosfera a fost creată atât de aromele incredibile ale parfumurilor care au putut fi testate în exclusivitate, cât mai ales de Cezar „The Voice” și pianistul și compozitorul Julien Matei, care au oferit invitaților un concert de neuitat, care a făcut ca seara să fie și mai specială!