Conținut de blog – între idee și promovare

Blogging-ul este o modalitate foarte eficientă de a transmite mesaje importante către publicul tău țintă, într-o formă mai complexă și mai stilizată. Cu toate acestea, există câteva secrete ale unui blog de succes, care să atragă cititori și să îți facă brandul cât mai cunoscut.

  • Constanță

Unul dintre cele mai importante elemente pe care trebuie să le aibă blogul tău este constanța postărilor. Din acest motiv, trebuie să îți stabilești un calendar al postărilor, care să includă, pe lângă datele la care vei publica un articol, și subiectele sau tipul de subiecte pe care le vei aborda periodic.

  • Subiecte interesante

Nimănui nu îi place să își piardă timpul citind un articol care nu are substanță sau care nu abordează o temă interesantă. Fă-ți o listă cu cel puțin 3 subiecte pe care vrei să le dezvolți în următorul articol și alege unul dinte ele, punându-te în postura de cititor și răspunzându-ți la întrebarea „Despre ce mi-ar plăcea să citesc astăzi?”. De asemenea, nu te lăuda prea mult cu munca ta în conținutul articolelor, ci încearcă să creezi o balanță de conținut, între ceea ce faci tu și știri sau articole relevante din domeniul tău de activitate.

  • Foto și video

Cu toții știm că elementele de multimedia sunt foarte atractive, așa că nu te sfii să le folosești în articolele tale – fie că este vorba despre o poză sau un carousel cu poze, un video sau un infografic.

  • Titluri catchy

Ce vede un cititor pentru prima dată înainte de a da click pe un articol? – Titlul. Folosește titluri care să îi facă pe cititori curioși să afle mai multe despre subiectul abordat, căci fii sigur că vor fi foarte puțini oameni care vor intra într-un articol care nu le stârnește câtuși de puțin curiozitatea.

  • Conținut clar și la obiect

Suntem în era vitezei, în care oamenii nu mai au timp să acorde 20 de minute lecturării unui articol, întrucât își pierd concentrarea și interesul pentru subiect. Sintetizează-ți ideile în doar câteva paragrafe, însă nu elimina toate detaliile sau touch-urile personale, pentru că ele te pot diferenția de cei care au abordat, într-un fel sau altul, același subiect despre care tu scrii.

  • Share, share, share

Este puțin probabil ca cititorii să îți verifice în mod constant blogul pentru a vedea ultimele update-uri de conținut pe care le-ai făcut. De aceea, trebuie să știi că rețelele sociale îți sunt, în acest caz, cei mai buni aliați. Folosește-le cu încredere pentru a-ți distribui articolele, întrucât postările respective vor fi, la rândul lor, share-uite de către cititorii care au considerat utile sau/și interesante articolele tale.

Iată și un infografic în care sunt prezentate idei care pot face ca blogul tău să fie vizibil și apreciat de către cititori:

how-to-blog-6


Sursă infografic: FirstSiteGuite.com

Sursă imagine: Become A Writer Today

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *