BoConcept România, brandul danez cel mai răspândit la nivel internaţional, a împlinit 10 ani de activitate în România, prilej cu care a organizat un frumos eveniment aniversar la care am avut plăcerea să participăm. Momentul are o semnificaţie specială pentru piaţa de mobilier de la noi din ţară, deoarece punctează un deceniu de când designul scandinav şi-a făcut intrarea în premieră pe piaţa autohtonă.
Evenimentul, care a fost dublat semnificativ de lansarea noii colecţii şi a noului catalog al producătorului danez, ce oferă 164 de pagini pline de inspiraţie, a avut loc pe 21 septembrie 2016, începând cu ora 18:30 la showroom-ul BoConcept din Băneasa. De la mici elemente de decor până la adevărate opere de artă pe care orice pasionat de frumos le-ar dori în propria-i locuință, toate au contribuit semnificativ la schițarea noii colecții BoConcept.
Printre invitaţi s-au numărat reprezentanţi ai presei, arhitecţi, designeri, clienţi, dar şi invitaţi supriză, toți având posibilitatea de a se bucura de o seară în care frumosul și bunul gust au dat mâna, conturând noua colecție BoConcept. Mai mult, aceștia au putut să testeze suprinzătoarele piese de mobilier pentru a se convinge nu doar de aspectul estetic deosebit, dar și de calitatea superioară a materialelor folosite. În cadrul evenimentului, au fost dezvăluite noile trenduri introduse de producătorul danez: Metropolitan moods, axat pe un puternic şi sofisticat stil urban, culori opulente, accente metalice şi materiale elegante şi Northern light, concentrat pe linii curate şi simple, confort, culori luminoase şi texturi naturale. Evenimentul s-a încheiat perfect cu o tombolă care a avut un premiu special marca BoConcept – fotoliul Imola. Și pentru că surprizele sunt întotdeauna binevenite, invitații au avut pe parcursul întregii zile de 21 septembrie 20% reducere la orice produs marca BoConcept, ocazie numai bună de a-ți înfrumuseța casa cu un nou element-vedetă din noua colecție.
Bazele conceptului de design scandinav s-au cristalizat în anii ’50 și tot atunci a luat naștere și BoConcept în Danemarca. De la un mic atelier, compania s-a transformat într-un imperiu cu peste 270 de magazine în întreaga lume, dintre care unul şi în Bucureşti. Franciza BoConcept a fost adusă în România de către Diana Staicu, care a pornit astfel trendul designului scandinav în ţara noastră. Privind înapoi la climatul pieţei de mobilier de acum 10 ani, antreprenoarea afirmă: „În 2006 am intrat cu BoConcept într-o piaţă care multora le părea încă nepregătită pentru standardele şi implicaţiile unei francize 100% daneze. Mai precis, nici marile lanţuri care promovează stilul scandinav într-un segment de preţ mai low budget nu se încumetaseră la vremea respectivă să vină la noi, iar segmentul de mobilier premium local nu era foarte aglomerat. Pariul pe designul scandinav nu şi-l asumase nimeni şi multă lume m-a avertizat că nu va merge. Realitatea este că nu trebuie să îţi subestimezi clienţii. Un lucru valabil în 2006, dar şi astăzi, este faptul că oamenii au apreciat dintotdeauna calitatea, iar serviciile suplimentare pe care modelul BoConcept le-a introdus în premieră pe piaţa din România ne-au garantat succesul. Ar fi multe de spus, dar e cert că după 10 ani, cu bune şi cu rele, pot să spun că am câştigat pariul şi am trecut la nivelul următor, dovadă stând multibrandul pe care l-am lansat anul trecut, Scandinavian Design House, din care acum face parte şi BoConcept”.
Poți admira frumoasa colecție 2017 la showroom-ul BoConcept&Scandinavian Design House din Șos. București-Ploiești 44C, Galeriile Mobexpert Băneasa, Sector 1, Bucureşti.
P.S.: Dacă achiți un produs BoConcept cu un card Gold, Platinum, World, World EliteTM, Business sau Corporate MasterCard®, beneficiezi de 10% reducere!